مخصوص خانمها 1
F a R z A d

 ريمل                                  ريـمـل مکمل هر مدل آرايشي است. مژه ها را حجيم تر و بـلند تـر کـرده و زيـبـايي خــاصي را به چشمان شما هديه مي دهد.                                                                                 

همه خانم ها نيابد از يک رنگ ريمل و خط چشم استفاده  کنند. رنگ پوست افراد مختلف، متفاوت است به همين دليل هر شخص بايد از ميک آپي استفاده کند که با رنگ طبيعي پوست او سازگار باشد. در آرايش چشم چند رنگ و روش متفاوت است که بنا به سليقه مي توانيد يکي از آنها را انتخاب کنيد:                                  - آرايش روشن

- مشکي                                                                                                           

- قهوه اي

- آرايش ضد آب                                                           smudgeproof) را انتخاب کنيد.                                                                                                                                                                

بيشتر خانم ها از ريمل سياه استفاده مي کنند، زيرا تصور مي کنند که اين رنگ با پوست بيشتر افراد سازگاري دارد و چهره بسيار زيبايي را در آنها ايجاد مي کند. خط چشم سياه براي بيرون رفتن از خانه در شب و بعد از غروب آفتاب مناسب است به ويژه زماني که در کنار آن از خط چشم مايع هم استفاده کنيد.براي اينکه چشمانتان ميک آپ طبيعي تري داشته باشند، سعي کنيد از ريمل و خط چشم هاي قهوه اي سوخته استفاده کنيد. اين رنگ با موي خانم هايي که قهوه اي روشن، بلوند و بور است تناسب دارد. ريمل مشکي در طول روز اندکي توي ذوق ميزند، اما استفاده از آن براي شب فوق العاده است.                                                           

اگر رنگ مژه هاي شما آنقدر روشن است که ريمل هاي تيره به هيچ وجه با آن هماهنگي ندارند، مي توانيد از انواع رنگ هاي روشن استفاده کنيد.                                                         

استفاده صحيح از ريمل ابتدا مژه هاي شما را بلند و حجيم کرده، و سپس پيچ و تاب خاصي را در ان ايجاد مي کند.                                                     

زيبايي چشمان خود را دو چندان کنيد                     

ريمل نقطه پاياني هر نوع آرايشي است و استفاده از آن ضروري است زيرا نه تنها مژه ها را بلند و حجيم مي کند بلکه چهره ظاهري شما را به طور کلي دگرگون مي سازد.                         

خودتان را با استفاده از 3 وسيله آرايشي که در زير به شما معرفي مي کنيم از ديگران متمايز کنيد:- ريمل       

- خط چشم

- فر مژهزمان استفاده از ريمل بايد در جاي خود به طور ساکن ايستاده و تکان نخوريد. اگر قادر به آرايش چشم نيستيد، بايد در هنگام آرايش آينه اي را در نزديکي صورت خود بگذاريد و بعد آرنجتان را بر روي سطح ميز قرار دهيد تا از هر گونه تکان و جنبش احتمالي پيشگيري شود. اين کار در هنگام استفاده از ريمل و خط چشم کمک زيادي به شما خواهد کرد.                                                                 

اگر مي خواهيد ميک آپ شما کمي شيک تر و زيباتر شود، مي توانيد از خط چشم هاي مايع و يا مدادي استفاده کنيد. رنگ هاي متفاوت خط چشم در بازار وجود دارد که باعث افزايش زيبايي چشم ها ميشود. استفاده از رگه هاي طلايي و سبز باعث مي شود تا چشمان شما نافذ تر جلوه کنند. اما اگر باز هم به اين ها راضي نشديد و خواستيد چشمان خود را به زيباترين حالت ممکن درآوريد، مي توانيد از فر مژه استفاده کنيد. با فر کردن مژه ها چهره شما بازتر شده و قيافه کاملا هشياري پيدا مي کنيد. توجه داشته باشيد که بايد از فرمژه پيش ريمل استفاده نمود و همچنين هيچ گاه نبايد مژه هاي پلک پايين خود را فر دهيد. زيرا بسيار حساس هستند و احتمال ريزش آنها خيلي زياد است.طرز استفاده:سعي کنيد هيچ گاه در ماشين و يا اتوبوس آرايش نکنيد. اگر فرچه ريمل ناخودآگاه به داخل چشم شما فرو برود ممکن است آسيب هاي جبران ناپذيري به قرنيه چشم وارد شود.                ريمل از موادي درست مي شود که به راحتي به باکتري و انگل آلوده مي شود و قطعا هيچ کدام از ما پذيراي چنين مهمان هاي ناخوانده اي در چشمان خود نيستيم. اجازه ندهيد تا کسي از وسايل آرايش مربوط به چشمان شما استفاده کند زيرا به عنوان مثال هيچ گاه نمي توانيد فرچه ريملي را که شخص ديگري از آن استفاده کرده را بشوييد و تميز کنيد.                                                                                                                                                        

خوب است تا ريمل خود را 4 ماه پس از باز شدن به دور بيندازيد. اگر متوجه شديد که ريمل در حال خشک شدن است و يا حجم ان بيش از اندازه سنگين شده باز هم نبايد از ان استفاده کنيد.              مي توانيد براي مدتي از مارک هاي مورد علاقه خود استفاده کنيد، اما براي تغيير ذائقه هم که شده سعي کنيد هر چند وقت يکبار آنها را عوض کنيد تا از مزاياي نمونه هاي جديد نيز بهرمند شويد. خوش باشيد و از چهره زيباي خود لذت ببريد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 938
بازدید کل : 36098
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1